måndag 15 november 2010

Svenljunga 13/11

Då har jag varit på utställning igen och det gick jättebra denna gången!

Fick mycket bra kritik av domare Susanne Andreasson:
Kvadratisk hane. Fint huvud o uttryck. Välplacerade öron. Bra förbröst/djup. Bra vinklar fram. Mycket välvinklad bak. Rör sig bra ifrån alla håll. Trevligt temperament. Välvisad.

Min goa uppfödare Lillianne kom och träffade mig och husse o matte och det var sååå roligt! Hon sitter högst upp i bild till vänster ;-) ett jättefint läderhalsband med nitar fick jag av henne, det var snällt!


Här får jag HP med 1:a i konkurrensklassen



Husse filmade när jag gick mot en annan hane men den filmen blev inte något tyvärr :-(

Här blir jag BIR mot en 3-årig tik


I BIG finalen gick det tyvärr inte lika bra, det var väldigt många hundar med och lite förvirring, kaos och allmän trötthet över lag var det, men här kommer en film i alla fall som husse tog.



Det var skönt att komma hem efter en hel dag i ett kallt ridhus och ett regnigt och lerigt Svenljunga.

1 kommentar: